Įsigijote bilietą „Ryanair“ skrydžiui, bet suklydote su data ar sumaišėte kelionės kryptį? Neverta panikuoti – net ir viena griežčiausių Europos pigių skrydžių bendrovių turi slaptą įrankį, kuris leidžia tai ištaisyti nemokamai.
Kas tai per „slapta“ paslauga?
„Ryanair“ beveik nereklamuoja šios galimybės, bet ji yra oficialiose bendrovės taisyklėse: „Suteikiame 24 valandų laikotarpį nuo pirminio užsakymo momento nemokamai pataisyti bet kokias smulkias klaidas.“
Tai reiškia:
- Galite pakeisti skrydžio datą ar laiką.
- Galite pakeisti kryptį tuo pačiu maršrutu (pvz., iš Londono į Barseloną pakeisti į Barselona–Londonas).
- Jums reikės sumokėti tik bilietų kainų skirtumą (jei yra), bet nebus taikomas keitimo mokestis.
Kaip tai veikia praktiškai?
Iškart po užsakymo patikrinkite maršrutą, datą ir kryptį. Pastebėjote klaidą? Nedelskite. Net jei bilietą pirkote naktį – 24 valandų laikrodis jau tiksi.
Prisijunkite prie savo paskyros „Ryanair“ svetainėje arba programėlėje, pasirinkite klaidingą rezervaciją ir bandykite ją pakeisti. Sistema neturėtų taikyti jokių mokesčių, nors gali paprašyti sumokėti kainų skirtumą, jei naujas bilietas brangesnis.
Jeigu sistema neleidžia pakeisti – kreipkitės į nemokamą „Ryanair“ klientų aptarnavimo pokalbių langą jų svetainėje. Paaiškinkite situaciją, ir jie jums padės.
O jei praėjo daugiau nei 24 valandos?
Jeigu klaidą pastebėjote pavėluotai – po daugiau nei paros nuo užsakymo – tuomet galios standartinės „Ryanair“ keitimo taisyklės. Už kiekvieno skrydžio pakeitimą reikės sumokėti 45 € mokestį plius galimą bilietų kainų skirtumą.
Kai kuriais atvejais gali būti paprasčiau ir pigiau įsigyti visiškai naują bilietą, nes dviejų krypčių keitimo mokestis jau siektų bent 90 €.