Kanados pigių skrydžių bendrovė „WestJet“ sukėlė pasipiktinimo bangą internete – ji pradėjo imti papildomą mokestį iš keleivių už galimybę atsilošti sėdynės atlošą skrydžio metu. Apie tai praneša New York Post.
Nauja sėdimų vietų schema
„WestJet“ paskelbė naują sėdynių išdėstymo sistemą, pagal kurią keleiviai galės pasirinkti vieną iš trijų komforto lygių:
- 12 vietų su „premium“ sėdynėmis, turinčiomis reguliuojamą atlošą ir galvos atramą,
- 36 vietas su padidinta vieta kojoms,
- ir standartinį ekonominės klasės skyrių.
Tuo tarpu tik brangiausio tipo vietose bus galima atlošti sėdynės nugarėlę – visi kiti keleiviai tokios galimybės neturės.
Oro linijų pasiteisinimas ir keleivių nepasitenkinimas
„WestJet“ atstovė Samantha Taylor aiškino, kad pokyčiai esą sukurti tam, jog pigių skrydžių paslaugos išliktų prieinamos mažesnio biudžeto keleiviams. Anot jos, nauja sėdimų vietų schema „sukurta atsižvelgiant į kiekvieno keleivio biudžetą“.
Vis dėlto toks sprendimas sulaukė griežtos kritikos tiek iš keliautojų, tiek iš aviacijos ekspertų.
Profesorius John Graddick iš Monrealio McGill universiteto komentavo:
„Aviakompanijos sugeba sukurti iliuziją, kad žmonės gauna daugiau, nors realiai moka už tai, kas anksčiau buvo įprasta. Dabar mokame papildomai, kad gautume tai, ką jau turėjome.“
Etiketo klausimas: kada galima atlošti sėdynę?
Dar anksčiau etiketo specialistė Diana Gottsman iš Protocol School of Texas paaiškino, kaip mandagiai atlošti sėdynę lėktuve. Ji patarė keleiviams iš anksto įspėti už nugaros sėdintį žmogų, kad būtų išvengta nemalonių situacijų.
Tuo tarpu keliautoja iš „TikTok“ vardu @clareduggan1982 pasidalijo triuku, kaip neleisti priešais sėdinčiam keleiviui atlošti sėdynės – pakanka ant staliuko prieš save pastatyti „Pringles“ traškučių dėžutę – ji tiesiog nebeleis priešais sėdinčiam keleiviui atlošti sėdynės.
Tačiau internautų nuomonės išsiskyrė – vieni triuką pavadino išradingu, kiti – nemandagiu.
Šaltiniai: New York Post, Protocol School of Texas, TikTok, McGill University